Posted by: maritarunde | January 25, 2009

…ojojoj

Sommeren 2008, en av de sommrene jeg var til frisør. Rett etter klippen reiste jeg hjem til familiens resterende 6 parter. Lillesøsteren min hadde fått ganske langt hår, og jeg klarte å overtale henne til at jeg skulle ordne litt på dette. Jeg hadde jo tross alt vært med frisøren den samme dagen, så mine gode observasjonsevner skulle nå trå i kraft slik at jeg kunne starte min egen lille hjemme praksis, dessuten satt jo alt friskt i minne så det fantes ikke bedre tidspunkt å gjøre dette på enn nå. Ingen utfordring for stor!! Hun satte seg på stolen og ble mer og mer bekymret ettersom jeg løftet og klipte håret i alle slags retninger. For å si det sånn så ble det oppklippt, alt sammen, alt håret fikk ulik lengde, bortsett fra noen plasser…Hun sa ikke så mye mer til meg den dagen, jeg sa ikke så mye jeg heller – jeg lo for det meste. Den dagen lovet jeg meg selv, mamma, lillesøsteren min, og ja faktisk resten av familien at jeg aldri skulle klippe noen igjen! Dette har gått veldig bra, helt til i går kveld. Ojojoj Kjell Bjartmann…hva kan jeg si? alt gikk så bra helt til vi begynte å klippe. Prosjekt hanekam ble mislykket (…resten av håret også). På mandag skal alle tre gå til frisør og se hvordan man egentlig klipper en gutt…det må nevnes at jeg ikke skal røre en saks igjen (utropstegn)!!!

Responses

  1. å herlighet ( … )
    skulle DU klippe en gutt??
    har du tatt bilde?

    idag var jeg og klassa på overnatting i rødekorshytta i Utvik<3<3

  2. Herlighet og rikets røst, eg har klippt ein gutt!! Eg har ikkje tatt bilde, det er rett og slett fordi eg ikkje vise Kjell Bjartmann si smerte over web´en !!

    Så kjekt at dokke var der da! Det var sikkert masse snø der?


Leave a Reply

Categories

