Posted by: maritarunde | February 22, 2009

Faste-lave-boller

Nok ein gang må eg blogge om mine fantastiske matskills. Rett som det var så fekk eg laga både pizza og fastelavensbolla i går. Pizzaen vart ganske god, og rett som det var såg bollene riktig så gode ut der dei heva til perfekt størrelse. Ditta her lova bra. Då eg hadde gjort ein så fantastisk innsats med pizzaen glømte eg rett som det var å sette på klokka når eg satt bollene inn i ovnen…fastelavensboller? Nja, om ein deler opp ordet i allefall…
Hærligland, koffer e svangerskap assosiert med “bolle i ovnen”?? Det lover ikkje godt for meg i allefall!

Responses

  1. Hahaha :0) Eg sakna deg og dine mange interessante opplevingar! Verden er ikkje heilt den same uten deg her oppe!!

  2. Ej flira mej i hel 😀

  3. Let me know, and I will send you a “bolle” shipping from Statoil! With or without raisins! …eller bare en rå burger innpakka i to tørre brød! Thihi

  4. Koffer delta på heimekunnskapen når du kan ha det kjekkare med andre ting? Jo, eg trur det sitatet har forandra seg nåke…

  5. Jeg vil jo egentlig påstå at det å kaste deig og erter er å delta på kjøkkenet på en kreativ måte! Fabelaktig innsats med innlevelse og pågangsmot, jeg hadde gitt deg en sterk femmer.


Leave a Reply

Categories

