Posted by: maritarunde | March 30, 2009

En dag i mars

Pisken tulle, i dag har eg hatt fri, en heil dag med fri, ingen plana bortsett fra forball, fantastisk. I den anledning så har eg berre hørt på musikk som har ljoma (godt nynorskt ord jada) høgt i dinna trebygninga her! Hærligt!
Neste ting eg gjorde var å trakke rundt Mosvannet mens musikken fremdeles satt som øreplugga i ørene mine, vanskelig å skulle gå normalt bortover mens beaten lokka meg til stadig villare skritt og bevegelsa! Men det gjekk etter forholda ganske bra (eg legg herved ikkje med min definisjon på “ganske bra”..).
På min fantastiske tur kom nåken av minnene frå barndommen opp til overflata igjen
imgp59141
Ingenting e som å bli minna om hatten til stemora i “Tre nøtter til Askepott”, litt julestemning må man ha mens man venta på påska!
imgp59133
Skjedde med at mummidalen vart oversvømt og huset vart malt rødt?

Responses

  1. Hehe.. helt enig! Skjedde med mummidalen?;)

  2. Snøhufsa har smelta!


Leave a Reply

Categories

