Posted by: maritarunde | April 25, 2009

Gud har omsorg for oss!

imgp61641
Dagen i dag har vore super nice! I ni tida for turen innover Lysefjorden og opp mot preikestolen, solskinn, blå himmel og tåfisen til Silje, utrulig bra! Livet i Stavanger e litt kjipt når du ikkje har fjellet i gåavstand frå huset ditt, men livet e bra likevel, himmelen e stor og Gud e stor!
Faktisk har dagen i dag vore ein dag som har vist meg kor virksom bønn e! Steike ta, skikkelige konkrete bønnetema som berre har blitt besvart med ein gong!
Bønnesvar 1: Eg var seint ute etter turen til preikestolen, og hadde 8 min på meg til å dusje inkl hårvask, klesskift, roe ned håret (!!!), rett og slett bli klar til klokka vart 1800 for da skulle eg bli henta for å sitte barnevakt. Eg ba om at han som skulle hente meg måtte bli forsinka sånn at eg fekk tida til å gjere meg heilt klar, og satte resten av beboareane til å be for samme sak. Etter litt latter, så sa dei at dei skulle være med å be om det. Klokka blei 18, så blei den meir enn 18, faktisk så blei klokka heile 1815 før han kom, eg fekk faktisk tid til å føne håret også!
Bønnesvar 2. Karoline hadde mista mobilen sin etter masse farting på mosvangencamping og på vandreheimen. Vi hadde leita overalt, og nærmast gitt opp, folk hadde leita rundt mosvangen og nede på campingen, men vi kunne ikkje finne den! Vi fant ut at vi skulle be. Vi satt med volleyballbana og ba…så, plutselig fekk eg det for meg at eg skulle gå å sjå utenfor et veldig konkret vindu, eg gjekk for å sjekke, og steike ta – trur ikkje du mobilen låg der då?? Småting? Tilfeldigheta? Nei veit du, Gud tar seg faktisk tid til dei “små” tinga her i livet også, eg sette min lit til Gud! Halleluja for ein fantastisk Gud vi har, og for en omsorg!!!!

Responses

  1. Halleluja! Gud er god! Du er god;)

  2. du må sjekke og skrive kommentar på bloggen min også da;)


Leave a Reply

Categories

