Posted by: maritarunde | June 23, 2009

Dritt kaka!

IMGP6393
I anledning ingenting fant eg og Mr.Geir ut at vi skulle ta å lage ei kake. Alt låg tilrette for at ditta her skulle gå bra, men eg såg vekk i frå ein vesentlig ting som skulle vise seg å få ufattelige konsekvensa for kaka : meg!
Eg tok på meg den enklaste jobben med å smelte sjokolade, kva kan vel egentlig gå galt her? Eg smelta den halvegs før den plutselig rotta seg sammen til ein diger seig klump – den nekta å smelte!! Skjedde der?
For å ikkje gjere sjokoladen til total unytte(!) fant vi ut at vi skulle forme den til ein diger bæsj og legge den i do. Eg måtte på det tidspunktet tisse, men fant ut at eg måtte holde meg til nåken hadde oppdaga kjempe bæsjen.
To tima seinare gjekk nåken på do. Han hadde sett mega beistet i dovannet men hadde ikkje turt å reagert på den måten han ville i tilfelle det var jenta i huset som hadde vore å født ein monster bæsj i do…jaja fina veret!

Responses

  1. HAHAHA! HErlig!! Eg ler høyt her borte i Redding. Fytti.. eg gleder meg til å komme hjem igjen og lage drittkake med deg, Marita!

  2. Hmm, det virker som du er klar for å få skrivetilgang på dobloggen min 🙂

  3. Hehe no ler eg høgt her inne på rommet ditt:)
    Ååå du altså! Ditt hærlige menneske! Savna deg masse her i huset!!

  4. hehe 😛 du er så flott du altså! konge humor =) love u! ❤

  5. hah! dette skapte glede.

  6. […] For en annen vinkling av saken, les her. […]

  7. hahahah!! …:)


Leave a Reply

Categories

