Posted by: maritarunde | July 9, 2009

Ålesund

IMGP6403
Det e sjukt digg å ha ferie, og eg merka at ferien på heimetraktene får meg til å prate eit møkje breidare språk enn eg har gjort. Deilig!
No har eg vore vekke frå Ålesund i ca 1 år, og det e rart at tida ikkje har stått stille her. Det har faktisk skjedd ting her. Kanskje det har skjedd litt mindre ting enn eg antar av og til, for det kjennast ut som eg har vore vekke i fleire år, kanskje derfor eg tar litt feil også: “ååå han e vel 6 år han no?!” “Nei, han fylte 3 i forrige mnd…”
Det gode er at folka ikkje har forandra seg, vi har det framleis utrulig kjekt sammen og eg gledar meg til kvar ein dag til eg kan stå opp slik at nye ting kan skje. Det går desverre innskrenking på søvn den andre vegen også, så det blir minimalt med søvn, men det gjer ingenting!!
Når eg går rundt om kring kjenna eg kor utrulig møkje eg har sakna byen. Utruleg rart at eg i det heile tatt har fløtta herfrå! Men dess kjekkare blir det å kåme tilbake hit til. Alltid nåke å glede seg til. Eg digga dinna plassen her – ditta her e balsam for heile meg!

Responses

  1. Den byen e mye finere når Gud har dekket den med tåke! Å, fina utsikten 🙂

  2. no må du presisere litt meir, finare når du ser byen under tåka, eller over tåka? 🙂

  3. Over tåka så klart. Fole fin by fra fjellstova når det e tåke! Eg må faktisk sei at eg likte ålesund eg, sjøl i tåka!
    Kan eg komme på besøk når det e sol?

  4. Berre til å komme veit du. Da blir det fjelltur for å sei det sånn!
    Snart blir det råning i Stavanger også, hehe det blirs å komiskt det!! Då blir der herjing i rundkjøyringane:)


Leave a Reply

Categories

