Posted by: maritarunde | July 20, 2009

Måka Palma

IMGP6523
IMGP6535
Ditta her var dagen da eg skulle overraske Gunhild – egentlig med middag, men når eg var komt ned til butikken endra planane mine seg raskt. Der, midt i vegen låg det ein måke unge. Den var sjuk, fant eg ut. Berre låg der og kikka og ropte “maaariiita, hjelp meg!!! Eg e sååå svolten!!” Stakkar måke! Eg gjekk inn på butikken og fant ut at om den sa det samme ein gong til så skulle eg gje den kost og losji for nokre timar. Når eg kom ut igjen var den der framleis og sa det samme til meg med ei enda meir desperat stemme: “Maaariiiiiiita, er du ein barmhjertig samaritan eller ikkje, hjeeeelp meg!!”. Eg høyrte ropet og svarte med å plukke den opp og ta den med inn to ho Gunhild. Eg bestemte meg for å gje den til Gunhild i og med at eg har tatt meg av ein måke før…derav vart det Gunhild si måke. Dessuten hata Gunhild måke, så ho må bare lære seg å like dei!!!! Eg fant fort ut at Palma var ei kresen måke, for ho ville ikkje ha dei tørre brødskivene til Gunhild, men ho ville heller ha honningmelonen min…den fekk ho. Så bæsja ho som bare det etterpå…
Når Gunhild kom heim så sa ho bare at eg var sjuk. Eg skjønte ikkje kva ho meinte, det var jo Palma som var sjuk! Når Palma hadde ete opp det beste på melonen, og bæsja ut igjen alt det ho hadde inntatt, inklusivt det ho hadde ete den siste veka, så gjekk vi ut alle tre. No var Palma blitt frisk, og måtte ut å gå på det grøne graset. Eit tungt øyeblikk for oss begge to (meg og Palma). Snipp snapp snute så levde Palma eit saft suse bra liv.

Responses

  1. haha. du er bare best marita. klem

  2. Heheh ja ditta her var jammen artig altså:)

  3. åh, så søt den er!! jeg hadde gjort akkuratt det samme;) men… de har … lus… vet du det?? ja det vet du vel nok av med dinna ” høneepisoden ” med fullt av luuus…- uweeee!! huffameg;) 🙂

  4. men jeg sier IKKE at du ikke burde ha høner mer… ( marita… kan du please vere så snill å få deg høner??!! –da kommer jeg og bor hos deg–!! ) :):):) klem fra meg:D

  5. og.. hvordan vet du om det var ei ” jentemåke ” og ikke en ” guttemåke ” da burde den hete … palmey xD

  6. Palma hadde sjukt masse flass, men ingen lus!!
    Kanskje eg skulle fått meg ei høne da sånn at vi kunne budd sammen, det hadde vore kjempe koselig! Ho sa det at ho var ei jente 🙂 Men hadde det vore ein gutt så hadde eg definitivt kalt den Palmey 🙂

  7. hehehe… 😉 🙂 🙂 du skriver kjempemykje masse kjekt her… så det blir nesten til at eg må gå inn på bloggen din, og vente til du skriver noe 🙂

  8. og du… jeg har kjempelyst til å ha en sånn blogg som du har, men jeg vet ikke hvordan jeg lager en… og så er det det at jeg får ikke til å legge innpå videoer på bloggen min… kan du hjelpe?? 😉 🙂 😉 🙂

  9. Uffuff Marita! Har du kjørt på ei måke no igjen! Du er særs flink til å kamuflere over med ei venlegsinna historie, der du vert helten. Kan sjå sterke likheitstrekk med Sven som du drepte med ei real overdose hårspray (som Kristin skriv om). Stakkars Sven. Og han som hadd blitt så stor!
    Hehe. jadda, oki marita, du er helten. Vurdert å få jobb som skadedyragent? Kunne funka som strøjobb ved sida av sjukepleien 🙂
    stå på! eg heie på deg

  10. Whoot? Eg, kjøyre på måke? Aldri! (bilen bråka på lang avstand så dei har god tid til å fjerne seg…)
    Sven ja, hehe, off det hadde han bare godt av etter det traumet han utsatte meg for, store, skumle voksne sven! Stiv av skrekk – det blei visst han også!
    Håpa berre eg klara å halde balansegangen frå “fritidssyssel” til yrkeslivet! Gå laus på pasientane med hårspray e ikkje bra!
    Eg lika tittelen skadedyragent, sei frå om du trenge hjelp! Du får rabatt!


Leave a Reply

Categories

