Posted by: maritarunde | August 4, 2009

Update

6371_123262775324_605885324_3394418_515630_n
August. Eg kan ikkje tru det. Dinna sommaren her har rett og slett gått utrulig fort! Men jammen om eg har masse gode minner ifrå den! Familie (!!!), venna, fering av kjærligheten til Marte og Øyvind, edderkoppdrap x fleire, Sierraen, Gunhild – kjære Gunhild, måka Palma, fjelltura, strikkhopping, Gud og masse fint vær og masse dårlig vær, fantastisk – eg lika det! Og faktisk så har eg flytta inn i den nye leiligheita til meg og Marthe, her e det sweet digg å bu! No mangla berre ein vesentlig ting; Marthe. Men ho kjem snart heldigvis 🙂
Eg gleda meg sjukt til resten av ditta året her, og jammen om eg gleda meg til 2010 også! Hurra for ein fantastisk sommar og ein umåtelig bra fortsettelse!

Responses

  1. come on!

  2. Alltid!!

  3. eg skal jammen det hoppe i strikk om noen hundre år:)

  4. hvordan var strikkene festet?? rundt bena og livet??

  5. Dei var festa rundt anklane:)


Leave a Reply

Categories

