Posted by: maritarunde | August 18, 2009

A new day has come…almost

houswife
Tida nærma seg slutten, den tida då eg måtte be besøkande ta med seg koppa og fat når dei skulle besøke meg over ein kaffitår, ei smurt lefese og ei slik ei vaffelkake. NO er eg i Innvik for å hente litt meir kjøkkenstash til leiligheita!
No kan eg gå vekk frå å steike kjøttdeig i kasseroller, no sleppe eg å vaske opp umiddelbart etter måltide og begynne å ta i bruk vaskemaskina (!!), no kan eg igjen drikke melk frå glas og sleppe koppen og kartongen, no skal eg levere tilbake dei 4 kaffikoppane og dei 3 knivane eg lånte med Kristin, no skal eg atter ein gong ta på meg forkleet og late som om eg har dei samme mat-gena som Ingrid Espelid og James Oliver, men før eg skal begynne å gjere nåke som helst så skal eg bare nyte dissa dagane i Innvik før eg venda tilbake til den normale kvardagen i Stavanger uten mamma…snufs

Responses

  1. Ja, ENDELIG, Marita! Hehe. Neida. Om å gjøre å vekke mest oppsikt under konserten i morgen då!

  2. Gratulerer! Du får ha lykke til med det! Gleder meg forsåvidt til å se deg putte de nye kaserollene, glassene og tallerkene i vaskemaskinen 😉 Tar du med resultatet på imi en dag?

    Snakkes!

  3. Kor har du fått deg leilighet. Nå e det jammen lenge siden eg har snakka med deg, siden eg ikkje har fått med meg det ein gang. Eg tar gjerne med vaffelrøre å komme på besøk te deg 🙂

  4. Oj store mi tid, jaja kan likesågodt kaste dei i tørketrommelen etterpå også da:) hehe

    No bur eg på Madla, og JA eg e med på vaffler, eg har faktisk tatt med meg vaffeljernet:) Og mamma sitt bringebærsyltetøy:) Smooth


Leave a Reply

Categories

