Posted by: maritarunde | October 5, 2009

Syns synd på meg!

I dag måtte eg gje etter, eg, Marita, sjuk. Sjukdom. For sjuk til å reise på jobb. Då e det gale. Eg som aldri pleie å være sjuk, nesten. Men i dag, så e eg det. Feber, haudeverk, ømme muskla, og nesten ikkje stemme. Fant ut at eg måtte måle tempen, så da stappa eg temperaturmålaren under armen og målte; 40.8. FØRTI komma ÅTTE!! Eg e sjuke eg. Det e faktisk litt godt når eg har bestemt meg for å være sjuk, bare ligge her og ta imot andre sin medfølelse. Ganske godt. Så derfor har eg førti-komma-åtte i feber. Det har ingenting med et stearinlys å gjere…syns synd på meg!!

Responses

  1. dakal…. det var sikker 408 istedenfor 40,8 🙂


Leave a Reply

Categories

