Posted by: maritarunde | October 6, 2009

Rollefordeling i heimen

Som du kanskje veit så har eg no vore sjuk siden laurdag, egentlig sengeliggande siden mandag, og i dag, tirsdag, kjenne eg at eg e på bedringens veg. Fantastisk!
Gjennom sjukeperioda mi så har eg funne ut ein ting. Eg nekta faktisk å være sjuk. Sjølv om feberen herja, og kroppen verke så klara eg ikkje ligge stille, eg klara ikkje gje etter og seie “oki kroppen min, du e sjuk”, eg foretar heller ei omveltning der eg overbevisa meg sjølv om at kroppen berre går gjennom ei lita epoke… Eg har vore særs effektiv desse to dagane eg har vore heime. I går sto eg opp samtidig med den kraftigaste hodepina, eg la meg på sofaen og låg der i 10 minutt før eg kjente meg endå sjukare. Eg måtte opp, orka ikkje blir sjukara, kunne ikkje bare ligge der og la bakteriane ha fest i kroppen min. Marthe var på jobb, og eg kjeda meg.
Turen gjekk innom badet der eg fekk vaska og skrubba det meste. Ferdig. Neste prosjekt, vaske 3 maskiner med klede. Neste prosjekt, vaske opp og shine opp kjøkkenet. Neste prosjekt, Marthe kom heim frå jobb og var sulten – eg lagde middag, sjølv om ho tilbydde seg, men eg nekta. Og når ein er sjuk så skal ein jo drikke kakao, sånn e det berre. Men krem hadde vi ikkje, så derfor måtte vi ned på butikken. Vi kom tilbake og Marthe sa ho kunne lage, atter en gang nekta eg. Vi hadde ein koselig kveld med kakao og krem, film og snop. Faktisk så håpa eg litt på at Marthe blir sjuk snart sånn at eg for alvor kan syns synd på ho og gjere ho frisk! Eg e i slaget! Dessuten har eg tatt på meg ein sjukepleie uniform som eg brukte på høgskulen, i rein protest mot min egen sjukdom!
Konklusjon: Styrken sin kjenner man om man kjenner til sin egen svakhet!

Responses

  1. Du er veldig vittig.

    Det må jeg si.

    Skjerp deg!


Leave a Reply

Categories

