Posted by: maritarunde | October 16, 2009

Dette var dagen 16.10.09

Ditte her var dagen da:
– eg forveksla et korps med symfoniorkesteret
– korpset lo av meg…
– Gudrødsjentene pynta seg og koste seg på café
– eg var på ei utrulig bra danseforestilling
– eg dansa på vålandstårnet til heftige sjølvlaga beats i stjerneskinn
– eg kjøyrte evig lenge for å finne vegen ut av ei gate
– vi innvia den ny om-be-lerte stova med is-eting
– vi åt så masse is at vi blei sittande å fryse resten av kvelden
– eg gleda meg til å sjå “Lillebror og Knerten” på kino!

Leave a Reply

Categories

