Posted by: maritarunde | December 7, 2009

Nyhendingar frå Rogaland!

Før eg går laus på å skrive følgande innlegg, så må eg berre legge visse fakta på bordet.
1. Eg har ikkje Sierraen i Stavanger.
2. Eg var på Tau sist i september.
3. Eg holdt på å miste ferga, da turen frå preikestolen var lengre enn berekna.
4. Det kunne vore meg…

Bilist i Rogaland prøvde å rekke ferja like etter, men avstanden var for stor. En bil havnet i vannet ved ferjeleiet i Tau i Strand kommune i Rogaland kveld.
NTB melder bilføreren prøvde å kjøre om bord i ferja etter at den hadde lagt fra kai, men at avstanden mellom kaia og ferja var for stor, og bilen havnet i sjøen.
Aftenbladet.se melder samtidig at deres webkamera viser at bilen kjørte ut ved det gamle ferjeleiet, 300 meter unna.
– Vi har fått melding om at bilen gikk til bunns, men to personer klarte å komme seg ut og på land, sier operasjonsleder Kjell Arne Slethei til NTB.
– Hvorfor sjåføren kjørte slik han gjorde, vil vi nå bringe på det rene gjennom avhør av de to. Først må de imidlertid få litt varme i seg, sier Slethei.
Sjå linken her

Nei, eg skal ikkje skrive kor dum dinna bilisten var sjølv om det var 300 meter frå den riktige ferjekaia…*fnisfnis*… Eg har lyst å klappe mens eg ler litt, fordi at dinna personen her turte å gjere det eg har hatt lyst til å gjørt uttallige gongar, siden eg alltid kjem forseint til ferjer, ofte med minimale brøkdelssekund.
Det skal litt av eit mot til å trykke ned gasspedalen og bare bestemme seg for å rekke den. Og full i adrenalin som ein er, er det ikkje alltid at ein ser at ein er på heilt feil ferje kai…Men du, tenk å faktisk kunne sei at ein har hoppa etter ei ferje! Utrulig bra!! Sjølv om resultatet ikkje tilseie det samme…
Skal forresten vedde på at dei flesta har tenkt tanken på å gjere ditta her, med intensjonen om å klare det!

Responses

  1. Ej kjøre neste gong…

  2. haha! jeg tenkte automatisk på deg og vettu! 😀 (er det slemt forresten?!)

  3. jepp, då var dagens latterdose i boks.. no kan eg leggje meg med godt samvete;p

  4. Det kunne automatisk vore meg 🙂 Så det er ikkje slemt i det heile tatt, tar det nesten som et kompliment!
    JAAA, sov godt med god samvete 🙂 EG ELSKAR NYNORSK!!!


Leave a Reply

Categories

