Posted by: maritarunde | December 25, 2009

Dagen etter dagen


Ein ny dag har begynt uten påfølgande sjokolade frå ei luke, vi snakka dagen etter dagen.
Normalt sett så ville vel denne dagen egentlig vore fylt med koselig julefrukost, stearinlys, familie og venna på kaffibesøk og klementiner og Kong Haakon. Men nei, ikkje i år heller. Det er faktisk for tidlig å sei til dinna dagen, klokka e berre 05. Eg sitte no her, på SUS, og venta på at dei siste timane på vakt skal gå fort, det nærma seg slutten på min 21.våkande time, og det blir faktisk eit heilt vake døgn før eg får lagt meg, fysj. Eg har jobba dobbeltvakt og begynne å kjenne at det tar på. En viktig komponent for resten av dinna dagen her blir iallefall søvn!
Men ja, du, eg nevnte Kong Haakon her tidligare. Har du smakt på den i år? Nei og nei, eg e så skuffa eg. Den e blitt “oppgradert”. Ikkje dei vanlege konfektbitane, alt er nytt. Og eg som nettopp hadde lært med kva som var dei beste bitane. Eg må sei eg er skeptisk til utviklinga…men men sjokolade blir det visst likevel, berre til å opne lokket!

Responses

  1. Oh! men den ene der er så sykt deilig! (flere av de faktisk!!)

  2. ja, vi hadde mye av det der, vi :D.


Leave a Reply

Categories

