Posted by: maritarunde | January 15, 2010

Ishockey

Dag 8/9
Siste heile dagen som vi har i Atlanta, og jaaa (!!!) kor godt det var å sove skikkelig skikkelig lenge! Vi våkna litt i 1030 tida då reisefølget vårt vart redusert med 1 person då ho stakk vidare til Texas. Når ho hadde reist sov vi vidare til klokka var 14. Eg kjente meg litt uggen i kroppen og fant ut at det måtte medisina frå USA til for å kunne redde meg. Vi gjekk ned på target der vi fekk unnagjort den siste delen av shoppinga. Guttaboys vart stadig forundra over at meg og Ingjerd kunne bruke SÅ lang tid på berre ei hylle i den ultra store butikken…vi fant det heilt normalt 🙂
4 kapsla seinare var dei 4 kroppane å finne på ein iskald togstasjon under jorda. No skulle vi få med oss ein ishockey kamp, ditta her gledde vi oss stort til! Veit du, eg vart faktisk ganske overraska over at folk vart skikkelig hyper gira når at det begynte å bli antydninga til slossing på bana. “Nåo we tåkin” var eit kjent slagord. Det var då alle fulgte med, og maten dei åt var plutselig ikkje det beste med kampen lenger…
Når kampen var over fant vi ut at vi skulle ete eit siste måltid sammen før vi skulle reise frå Cay dagen etterpå. Vi åt nydelig Chicken Kepab og la oss mettare og sunnare enn nåken gong! Hadde eg bare hatt den norske dyna, les:ikkje laken, sånn at eg fekk holdt varmen heile natta. Siste natta i USA seng, neste natt skulle tilbringast på fly – goa nattå!

Leave a Reply

Categories

