Posted by: maritarunde | January 16, 2010

Ham-burger

Dag 5/9.
Eg blir heilt imponert. Mat til i overkant 20.000 blir utdelt på ca 20 minutt. “keep going, keep going, dont stop” var orda som medarbeidarane sa vedsiden av køen. Fekk ein utrulig artig opplevelse av robot institusjon der vi gjekk trippande framover så fort vi kunne. Det var ei anna som tenkte det samme då ho svarte litt latterfylt til vakten “dont smile, stop laughing”, hehe fantastisk. I dag sat vi nede i matsalen og åt. Det skjedde eit lite uhell då den eine norsken greidde å sette seg på ein hamburger sånn at han fekk majones på buksa, han bøyde seg ned, skaut rompa i været og venta på at vi skulle tørke det av…det heile resulterte i at resten av matsalen, tja 2000 stk lo…artig å ete sammen med andre 🙂 Han som eigde hamburgeren åt den etterpå. Hamburger har fått ny betydning etter eg var i USA, heile 13 skinkeskiver var lagt inn i brødet…fina været.
I dag var det første Hillsong konserten, då det vart heilt fult måtte dei ha den også dagen etterpå, vi venta til dagen etterpå. Kjente eg trengte å kvile. Kor eg kosa meg på Passion, fantastisk!!

Leave a Reply

Categories

