Posted by: maritarunde | January 18, 2010

Super Target

Dag 3/9
Shopping. Innkjøp av “skikkelig” frukost. Måtte jo også selfølgelig kjøpe litt is. Isen var tilsatt alt fra mandler til marshmellows til andre ting jeg ikke helt vet hva var, men søtt var det iallefall. Super Target – mitt første besøk. Inni granskogen på breddegrade med ecuador hvor digert. Jeg som sliter med å begrense mitt handle besøk på OBS til under 1 time lurte på hvordan jeg i det hele tatt skulle klare å komme meg ut av denne butikken før jeg ble 80års jubilant. Og jeg hadde vel for så vidt ikke trengt å forlatt butikken før det heller – her fant man alt! Bortsett fra grovt, kompakt brød. Hvor finner man dette i USA? Svar bes utsendes innen Juni 2010!
PS: det var ikke disse kontainerene, som vist på bildet, med is vi spiste…

Melk på digre plastgreier har alltid grepe fatt om mi interesse

Leave a Reply

Categories

