Posted by: maritarunde | January 18, 2010

US of A

30.desember reiste det 12 stk elleville trøtte nordmenn frå Sola i retning mot Amsterdam, så til Atlanta for å skulle være med på ein konferanse som heite Passion2010. Siden den konferansen berre varte frå 2.-5.januar fant vi ut at vi skulle spe på med litt ekstra dagar sånn at vi fekk kikka oss litt rundt om kring. Her kjem ei reiseskildring frå MaritamissRunde.

Dag 1/9
Kofferten vart pakka ferdig kl 04 – fint det. Flyet til Amsterdam gjekk ganske greit, dei to 30-åringane som satt bak meg fekk etterkvart roa ned reisefeberen, og eg fekk sove litt, fantastisk! Så, Amsterdam. Hjelpe meg, Amsterdam e jo liksom kriminelt e det ikkje? Paranoid som eg var mistenkte eg alt og alle for å skulle til å plante div.ting i veska mi. Livredd for å bli kasta i fengsel. Og ikkje nok med det, like før passkontrollen leita eg febrilsk etter bankkortet for å vise id…
Ein 9 timars lang flytur begynte. Eg las bok. Såg film. Fekk panikk og klaustrofoni pga liten plass med beina. Eg gjekk på toalett på eit fly for første gong på 23.5 år – jeeey! Eg satte mine bein på Amerikansk jord for første gong. Vi gjekk ein omveg på 30 minutt for å finne hotellet. Eg sov utrulig godt den natta, til trass for at det lange tynne kalde lakenet irriterte meg skikkelig. Lite visste eg at eg det var meininga å sove med sengeteppet på senga før vi kom til dag nr 8…

Leave a Reply

Categories

