Posted by: maritarunde | January 19, 2010

Offentlig!!!

ALT e stort i USA seiast det, til og med bokstavane, USA. Med “alt” meinast sånn ca delvis halvegs av alt. Eg har sett dei største skoa eg berre hadde forestilt meg i ein film med masse filmtriks!!!!!

MEN, ein ting som har fått ein heilt ny definisjon for meg, er begrepet “Offentlig toalett”. Ja, du store alpakka, nei, eg meina du store sprekk. Nei, ikkje “sprekk” som i rumpesprekk, men som i dørsprekk. Altså greia e jo faktisk nesten sånn at du sitte på do ute i det høgst offentlige rommet. Det er nemlig sprekker på fleire cm når du har lata igjen døra. Egentlig så hadde det vore like greitt å berre ikkje hatt dør, kanskje berre hatt ein variant av hønsenetting framfor? Eller plastikkfolie?

Og ikkje nok med det, USA folka e livredde for at du skal kunne saksøke dei om du får låsen i vranglås. For å unngå dette har dei laga så høgt mellomrom frå golvet og opp til skilleveggen mellom toaletta at ein kunne gått limbo under der…dessuten har flesteparten av toaletta vakum sug. Blir jo redd av heile greia!
Berre ein liten hugseregel til slutt her:

Leave a Reply

Categories

