Posted by: maritarunde | February 9, 2010

I’m blue baby, I’m blue

Fantastisk! I dag var det ein av det beste dagane å stå opp på! Frostrøyk på rommet, blå himmel og krystallklar snø! Åh mitt hjerte hoppa av glede! Tankane strømma tilbake til barndommen då vi for på familietur opp på Utvikfjellet med den gamle wolksvagen, med pulken og dei kalde klissete appelsinane.
No var dagen komt for å gjenforene minna med verkeligheit. Eg pakka med meg varm drikke, teppe, varmeflaska, bok og musikk og var super klar for å tilbringe dagen i solskinnet. Eit ord for å forklare timane i sola: vellykka!
Heilt fantastisk altså! Eg kjenne eg gleda meg masse til sommaren, til å kunne gå barbeint og kjenne sola varma på heile kroppen. 4 mnd igjen, så e vi der!!
Termos
Pst, bildet er kun eit illustrasjonsfoto!

Responses

  1. Hehehe du og den varmeflasken din 🙂 Du vet hvordan å kose deg! Mange klemmer fra her oppe!


Leave a Reply

Categories

