Posted by: maritarunde | March 8, 2010

The Norwegian girls last hour in Denmark – for now!

For ein fantastisk weekend eg har hatt i Danmark. Det danske pølsefolket er fyllt av kjærlighet, glede, latter og vrøvl. Dessuten så syns dei eg er rar, og det er jo bra når man er i Danmark for da betyr det nåke heilt anna enn det norske ordet 🙂 EG E RAR!!! Dessuten har vi grint masse sammen, og det er jo også bra når man er i danmark! Hurra for å bytte ut ord med nåke som er koseligare 🙂

I skrivandestund befinne eg meg i København på flyplassen og nyte lyden av trillekofferta bortover golvet. Starbucks kaffien står på bordet, full og varm, den var ikkje god, men livet er skjønt, vatnet er godt! Dessuten sitte eg under eit stort grønt tre, og nyte lyden av “He loves us” medan eg sitte å ser ut på flya som stoppa rett utforbi vindauget her…Har lyst å vinke til kapteinen, men gjer det ikkje… Eg digga dinna flyplassen her, og eg stor kosa meg medan eg ventar på boardinga som er om ein time!!
Flyplassen i København
Føla forresten tærskelen er litt lavare for å prate engelsk til folk her enn kva det var i Århus. Var litt redd ei god stund for å bruke opp det eine ordet i vokabularet mitt – “hæ?”.
Åh ja, så e det jo ho Marthe, kor eg har savna den nynorske vennen min! No har eg språka til bokmål heile weekenden for å gjere det lettare å bli forstått. Eg gleda meg til å sjå Marthe igjen og for å dele vår kjære Ivar Aasen spåkform saman – NYNORSK!

…men eg skal gjømme det danske språk i mitt hjerte og grunne på det 🙂

Leave a Reply

Categories

