Posted by: maritarunde | March 12, 2010

Heilt kokos

Etter mitt besøk i Danmark var eg nett innom Taxfreen og kjøpte ei pakke med Bassett’s Allsorts til mamma, fordi ho digga dei. Tenkte ho skulle få den no til helga når eg endelig skal sjå mine kjære stamtavleforeldre igjen!
Her om dagen fant eg ut at berre skulle sjå litt oppi pakken, så fant eg ut at eg skulle lukte litt på kordan det lukta, så fant eg ut at eg skulle smake på ein av dei. Det sist nevnte punktet fant eg ut av ganske mange ganga. Vips hadde eg ete opp nesten heile pakka. No er det berre nokre kokos greier igjen som ingen liker…lura på om mamma vil merke at mesteparten har forsvunne?
Snopeguri

Leave a Reply

Categories

