Posted by: maritarunde | March 13, 2010

Tante Marita

Endelig e eg komt meg til Ålesund, no e eg heime!! Hærlig!!
Vel inne på flyet var det masse nasonalelyda rundt meg – Ålesund dialekta!! Hærlig!! Eg har lyst å seie hei til alle, for det følast ut som alle er gode venna av meg!! Eg lika det!! Dessuten var flyet lasta med fotballspelara. Eg syns dei såg så kjente ut og konkluderte med at dei var Aafk spelara. Heldigvis var det ingen av dei som satt seg vedsiden av meg, for da hadde eg begynt å snakke om at det var dumt dei tapte mot RBK men at dei spelte veldig bra…det viste seg nemmlig å være LSK spelara…kunne blitt veldig flaut for både dei og meg…
No er eg i Borgundveien og bur med HK og PK og lille prinsessa, og Mirjam. Har hatt ein fantastisk god kveld og eg gleda meg over at eg har 5 kvelda til her!!
Marita og lille prinsessa

Leave a Reply

Categories

