Posted by: maritarunde | April 4, 2010

Påskekrimmen – del 2

Skritta kjentes ganske tunge når eg gjekk nedover den asfaltertevegen på madla. Kordan skulle det gå (ordspel mens eg gjekk..) ?
Mannen sitt spørsmål slo mot trommehinna mi, “tør du dette”. Kunne ikkje tenke meir, prøvde å fokusere på nåke anna med å leite etter vårtegn i veggrøfta. Snøklokkene var komt, og bakken var tørr. 34, eg var framme. Strakk handa mi ut og ringte på døra. Mannen gjekk mot døra og åpna den. No var det ingen veg tilbake…Han viste meg ned i hagen og tok fram ei diger lenke, rundt halsen og stramma den rundt strupen .
Her kjeme det, eg hadde lova ein kollega å gå på tur med hunden. Ein monstertruck av ein hund, større enn sykkelen min og dobbelt så tung som meg, med meir pels enn ein moskus og føte som var lik ein elefant sine. Og munnen, munnen e jo eit kapittel i seg sjøl, med ein tilsvarande ånde. Marita og Marco på tur. Og som ein sivilisert hundegåar som eg har hadde eg meg med ein svart pose for å plukke opp bæsjen. Men når hunden bæsja så innser eg at eg heller burde tatt med meg ein søppelsekk, hjelpe meg!

Hahaha eg ler når eg ser for meg meg sjølv gå tur med dinna hunden her. Når det kom folk i møte var det tydelig at dei kommenterte sizen på hunden, for når dei gjekk forbi såg dei berre på hunden, og lo eller fortsette å prate når dei var komt forbi. Og eg, eg greidde ikkje halde meg, hunden var så komisk og heile bildet av meg og hunden på tur fekk meg til å gå med eit digert smil som eg febrilsk prøvde å skjule når eg gjekk forbi folka, og eg måtte for all del ikkje få blikk kontakt med nåken – for da begynte eg å le. Haha eg ler faktisk endå!
Faktisk talt så gjekk turen heilt fint, fekk berre 4-5 kraftige rykk inn mot grøfta då han plutselig lukta nåke. Faktisk så skal eg og Marco på tur fleire gonga, ditta her sprer glede i Stavanger og omegn!
Monstertruck

Responses

  1. ååh, når eg kjem opp til stavanger en dag, må vi hilse og gå tur med den skjønne hunden 🙂 han var jo bere nyyyydelig 🙂 ^^,

  2. han sikla og lukta som ein kontainer med våt hund! 🙂


Leave a Reply

Categories

