Posted by: maritarunde | May 25, 2010

EdderkoppTerapi

Lenge har eg lengta etter grønt gras og etter å kaste av meg skoa og vandre barbeint på asfalt medan eg på ein komisk måte prøva å unngå smertene når eg trakkar på spisse steinar med å små danse og halde balansen – ahh våren er hærleg! Men når våren omsider er her, og insekta syns det er passeleg temperatur til å aule fram saknar eg vinteren på eit vis. Operasjon Tiltak måtte settast i gong. Eg har funne ut at eg må gjere noko med edderkopp skrekka mi. Drastiske løysningar måtte til. Eg gjekk ned på Coop og kjøpte meg smågodt. Ikkje for å trøste spise, men for å face skrekka mi….eller bare finne på ei god unnskyldning for å ete smågodt!
Skrekkterapi
Kall det gjerne eit paradoks, eg kallar det terapi med god samvittigheit, resultatet er enno av ukjent resultat!

Leave a Reply

Categories

