Posted by: maritarunde | June 7, 2010

Frisørneglene

Dagane har gått fort, og plutselig er det blitt ei stund siden eg sist var med frisøren. Så i dag var dagen for ein hårklipp – NiceNiceNice! Ettersom sola skinne, og eg blir lat, tok eg meg bare ein spasertur ned på MadlaAmfi, orka ikkje fare inn til byen. Eg fant ein frisørsalong med ein ledig time, hurra. Frisøren som skulle klippe meg avbraut meg i kvar ei setning for å sei nåke stygt om håret mitt…Eg vart så lei meg at eg faktisk ikkje kunne presse fram litt latter som forsvarsmekanisme ein gong. Eg blei ført inn i sjokkfase nr 80. Og trass oppi min djupaste sårbarheit hadde frisøren lange og harde negla, kvar gong ho skulle løfte på håret mitt kjentes det ut som om ho grov neglane langt inn i hårrøttene, skikkelig vondt altså. Og ikkje nok med det, gjorde ho ikkje som beskreve lugga ho meg og reiv i håret mitt, i tillegg holdt ho også på å rive av meg øret, ho drog kammen gjennom håret – bretta ørene mine og klippte som ein villmann! ææÆÆÆææPANIKKææÆÆÆæ. Helvigvis kom eg frå det med begge øra i normal tilstand, litt hår på golvet og ei voldsom hodepine!
Eg er overbevist om at eg har multiple neglsplintar i haudet etter alle neglestikka langt innmot hjernebarken. Frisøren på madla – been there, done that – never again! Paracet derimot; here I come!
AuAuAu

Leave a Reply

Categories

