Posted by: maritarunde | June 8, 2010

Rottehalen

Som du kanskje har lest i forrige innlegg, var eg altså med frisøren i går. Resten av dagen var prega av hodepine og ein sår hodebunn. Når vi seinare på kvelden skulle spele beach volley, skulle eg samle alt håret oppi ein strikk. Så der, med eitt ser eg mi største frykt i nakken min; ein rottehale!! Frisøren hadde klippt rottehale på meg!!! Fysj og fy!
No har eg nettopp vore nede med frisøren igjen, men rottehalen er i nakken min endå. Frisøren ville ikkje ta på seg skylda for den, og ville ikkje hjelpe meg i forbedringa heller…Flott det! Meg og rottehalen min. Vi to!
Meg og rottehalen

Leave a Reply

Categories

