Posted by: maritarunde | June 10, 2010

Oppturen

Hærligland folkens, i dag er det altså 10.juni! Eg fryda meg! For ein fantastisk glede! For 4 veke sida bestilte eg meg flybilletta til Ålesund, og no er endelig dagen komt! Eg skal til Ålesund, eg e på veg. Eg har tatt flybussen, eg er på flyplassen og folkens – åå kor eg kosa meg her! Sjølv om Sola er lengre vekke frå Ålesund enn Stavanger, so har eg ikkje vore so nærme på lenge! Sola airport, Gate 20, flyet letta om 50 minutt, eg har møtt opp før tida og slapp at namnet mitt vart ropt opp, Sigur Ros spelar opp til avgang- ditta her blir ein gooood opptur på ein ellers så skjønn kvardag!! OOoOOOOoo 10.juni, how I love thee!
BoardingBoarding

Leave a Reply

Categories

