Posted by: maritarunde | June 22, 2010

Den heite kvelden i Innvik

Sola skinne – bak skyene og det er ein sval bris som pustar ein bak ørene slik at dei bli meir utståande. Tida i Innvik er som balsam for mitt hår og hårkur for mi sjel – ditta her e good good! Innvik e fantastisk!
Her på kvelden kom mi kjære lillesøster og spurte om eg ville ha fotmassasje, og det ville eg jo sjølvklart. Luksus. Du store mi tid, ho skjemma meg vekk – og eg kan ikkje sei nåke anna enn at eg lika det og at eg ler når eg tenke på kor killen eg e under beina. Mirjam holdt på å få sparka ut tennene sine opptil fleire gonga. Etter fotmassasjen tenkte ho at ho skulle smøre henda mine inn med ein sånn muskel og ledd varmar. Og jammen om det varma, det tok nesten fyr. I tillegg hadde eg eit lite sår på handa, der det svei ekstra masse! Mirjam sa det berre vart verre om eg prøvde å vaske det vekk, men sviinga vart så intens at nåke måtte gjerast! Eg slikka på det! Eg MÅTTE, det var heilt grusomt! Plutselig forsvann sviinga på handa, det hadde forlytta seg til tunga mi! Hjelpe meg! Faktisk så vart det so ille at eg måtte tørke tunga mi, så det gjorde eg – på handa, vidare forlytta det seg til leppene og under nasa. So sitte eg her, med forbrenning i fjeset- nesten, og nasa renne. Korleis kan no ditta gå?!? Nei, det går ikkje. God sommar!

Leave a Reply

Categories

