Posted by: maritarunde | July 11, 2010

Memo til meg sjølv!

Det er offisielt; aldri før har eg pakka, organisert, reorganisert og re-reorganisert so mykje som i år! No har eg for siste gong opna nokre av koffertane, og merka dei med; “Ikkje åpn dinna her igjen, du kjenne deg for sjølv godt nok til å vite at du kjem til å ta med deg noko frå den! Memo fra meg sjølv til meg sjølv!!!” Eg håpe berre eg lyde! For det var eit mareritt å få lata koffertane skikkelig igjen!

Leave a Reply

Categories

