Posted by: maritarunde | August 4, 2010

Kurerer gruff?

No har eg då altså flytta frå fantastiske Gudrødsgate inn til Våland. Her e det flott altså!! Nærme byen, nærme sjukehuet og nærme alt sammen egentlig. Så her boltra eg meg i ei stor leiligheit heilt aleine for tida – eg nyte det, sjølv om eg skulle ønske dei 3 beboarane var her. Men dei kjeme ikkje før eg flytta ut…bør eg ta hintet? 🙂
Her ein hinn dagen var det så fint vær på kvelden så da tenkte eg å lage meg ein kopp med kaffi, tenne nåken stearinlys, ta med teppe og sette meg ut på den fantastiske verandaen som er her og lese litt i ei bok. Men så kom eg til å tenke på at det er mange som omtale kaffi som gift, det er også nåken som seie det e sølevatn, så viste det seg at dei har rett, så då drakk eg ikkje kaffi likevel…
Lyst å komme på ein kopp kaffi??

Leave a Reply

Categories

