Posted by: maritarunde | August 4, 2010

Solastranda


SOMMAR folkens – uansett om det er varmegrader eller ikkje. I dag var dagen for å stikke på solastranda å leike i sanden, det kan aldri slå feil, det er ALLTID ein slager. Hjelpe meg kor kjekt det er!

Inspirert av trolla i Fraglene:

Sjølv ikkje dei mange gelemanetane som låg stødd bortover stranda kunne få meg til å vike frå vatnet. Når eg e i nærheten av vatn så blir eg alltid meir blaut og kald enn eg hadde planlagt, men sjølv gåsehud og blaute klede høyre med på ein sommar(?) dag!
Faktisk så hadde eg kjøpt med meg litt oliven som eg tenkte vi skulle kose oss med. Men den ferske olivenen frå Tunisia slår lett den blaute oljete olivenen på glas…kaffi og oliven anyone?

Leave a Reply

Categories

