Posted by: maritarunde | August 13, 2010

Impulsive innkjøp


For eit år siden fant eg ut at eg skulle bli totalsunn, og legge heilt om kostholdet mitt. Når eg gjekk på kiwi såg eg ei pakke med havregraut med eple smak. Ditta her passa meg utmerka, det kunne eg nok like. Eg kjøpte den, kom heim, miksa sammen og skulle ete. Etter å ha ført den første skeia med graut inn i munnen kom eg på at eg ikkje likte havregraut, og ikkje grøt generelt heller. Og eg som var så innstilt på det!!
I dag på butikken fant eg ut at eg skulle få i meg litt forskjellige elektrolytta, så da kjøpte eg meg tørka frukt – tørka mango. Fantastisk. Eg har jo nettopp lært meg å like mango, så den tørka versjonen kunne ikkje være så gale.
No sitte eg her igjen, i djup skuffelse, over at eg glømte at eg ikkje lika tørka frukt…seriøst, eg har jo aldri likt det.
Fra no av må eg begynne å skrive handleliste, og aldri vike frå den! Så sitte eg her då, med 190 gram tørka mango

Responses

  1. hehe, du skulle gitt den til mamma… hun er GAL etter tørka frukt 😀 hehe… spurte pappa om han likte det, og fekk ditta til svar: ” neiieeheeaaa…….. det spørs kva slags frukt det er da…” og så sa eg ” mango..” ” neiiaaaaaaah…næh,….ja….” hehe ;P


Leave a Reply

Categories

