Posted by: maritarunde | August 19, 2010

Det nye prosjektet

18 daga har eg igjen i ditta her fantastiske landet før eg reise til Redding! Det blir so bra det, men på samme tid går tida ALT for fort. Det er så masse bra folk å henge med her heime at tida fyke som om det skulle vært ild i tørt gras.
Eg har funne ut at eg skal kunne presentere Norge på ein usedvanlig bra måte i USA og lokke med masse hærlige amerikanera heim hit igjen. Derfor har prosjekt: “turist i eige heimland” starta. Det går ut på å rett og slett ta bilde av alt som ein turist ville tatt bilde av. Og det har eg jammen gjort siden eg kom opp hit til det fantastisk, nydelige, ubeskrivelige skaparverket Sunnmøre!
Eg og Gunhild satte kursen mot Geiranger i dag og menga oss med Japanerane, japaneserane, japsane – hærligland, korleis skriv ein det ordet eigentlig?
I allefall, her e nåke av det vi fordreiv tida vår med. Enjoy!




Leave a Reply

Categories

