Posted by: maritarunde | August 22, 2010

Happiness


Den siste veka har eg vore i Ålesund og hatt det heilt fantastisk med familie og venna. Det er ubeskrivelig godt å være tilbake i byen igjen! Eg kjenne kor mykje eg har sakna plassen og folka når eg er her oppe. Det er heilt fantastisk å være tilbake! Heile kroppen og alt som er i den fryda seg overmåtelig! Eg har vanskar med å ikkje bruke fleire adjektiv for å beskrive korleis eg følar det!! Nydelig!!
I dag bevegde eg meg litt lengre sør, til Innvik i Nordfjord, der mamma, pappa og Mirjam helde til. Å fantastiske familie! Dei gode klemmane, til og med regnet her gjer dagane nydelige!
I måra skal eg finne fram regnkleda og fare til fjells. Eg høyra regnet sirla utforbi vindauget, og kjennar den herlege fjellukta allereie. Gler meg verkeleg til vekkerklokka ringe i mårå ☺ Blåbærblad som sit fast på fjellskoa, stillhet, blåbær og molte,, ein termos med kaffi, skive med brunost, og ein nydelig turkamerat; hunden Tanja. Faktisk så skal eg ta med meg den oransje tursekken til pappa for å gjere turen fullkomen!! For ein velsignelse!
No MÅ eg sove sånn at morgendagen kjem fortare! Iiiiii – det kribla og eg gler meg!

Responses

  1. du e so SPORTY, Marita!!!


Leave a Reply

Categories

