Posted by: maritarunde | September 9, 2010

The first days in Redding

2 døgn, kun 5 tima oppstykka søvn. Ei fantastisk reise med to hærlige menneske, Agnese og Gaute. Og vi har endelig nådd reisemålet vårt; Redding!
Wow, eg e heilt ordlaus. Ditta huset som eg og Agnese og 13 andre (!!!!) jente bur i e heilt heilt ubeskrivelig. Fra vi gjekk inn døra var ikkje ditta her bare heimen vår, men det føltes ut og opplevdes som heime. Ein heilt merkelig følelse med ein drøss ukjente i huset. Men klisje som det høyrast ut som så føltes det ut som om alle kjente kvarandre!
Vi sovna fort den natta, og våkna med store forventninga til den nye dagen.

Å pakke ut av koffertane tok meg 3 tima! Greit nok, eg har med meg masse, men etter som eg tok tinga ut av kofferten slo det meg at “no e eg heime”, og ein fantastisk glede berre bobla so sterkt inni meg! Og det måtte jo delast med dei andre…haha. Eg føle eg er tatt djupare allerede, og eg elska det! Gjestfriheten, gleden – ja,alt er…wow, det e heilt uvirkelig, for det er så meir enn kva eg nokon gong kunne forestille meg!
Kl 2000 fant vi ut at vi skulle profetere over kvarandre, vi er då altså totalt 9 jente som har komt til huset, vi starta med en person og dei 8 andre sa det dei vart minna på- 6 tima seinare har vi konkludert med at vi må fortsette med dei 4 andre i måra!! Hahaha, eg ler! Eg e heilt amazed over kordan Gudsnærværet er i huset, og korleis familien min her borte e bærera av Gud sin storhet! Eg leve i ein rus, og fryda meg over det faktum at det er endå meir i vente, kjære folkeslag, 1 dag down – 9 months to go!!! SMILE

Responses

  1. ååh, så BRA at du kosa deg!! du må helse til Agnese og den lille hunden ❤ og så må du fortsette å kose deg 😀


Leave a Reply

Categories

