Posted by: maritarunde | September 12, 2010

Walk on water

Har våkna opp tidlig 3 morninga på rad no – eg e et A-menneske. Eg lika faktisk berre å seie det, føla meg så voksen og ansvarlig 🙂 No sitte eg å ete frukost, den består bla. av WASA knekkebrød og ein te, som smakar smurfe drops.
Her i huset er det kun meg og Carmel som e våkne. Carmel er den yngste, 17 år, men er vel kanskje den som man glatt kan plassere under ein solid og god “mamma-kategori”. Hærligland kor den jenta fiksa opp, vaska, ler, dansa, synge, fiksa og skrur på støvsuger,og du, her overdrive eg ikkje; plutselig har ho tatt på seg ein galla-kjole, det er så kult det. Dessuten elska ho å lage mat. Peanøttsmør på alt, nevnte eg det? Apropo det, eg blei introdusert for selleri med peanøttsmør på no den hinn dagen – prøv det! Det var faktisk ganske godt.

Siden pastorkona helst ser at vi ikkje kjem i kirka i dag, har vi bestemt oss for å fare på piknik til ein innsjø i nærheten. Iveren til meg og Carmel e på heilt samme nivå når vi nevne vatn, vi er som små barn på ein regnværsdag som ikkje kan dragast vekk frå sølepyttane. Haha i forigårs var på guiding rundt omkring her i Redding, og turen gjekk innom den kjente (?) kvite brua her. Siden ditta her e innlandet, så e det ikkje så masse vatn å sjå her, så når eg såg elva marsjerte eg rett ut i den… eg glømte å ta av meg skoa… Men eg greidde å ro meg fint i land med å sei at ditta her var typisk norskt og at alle nordmenn gjekk uti med skoa på, og at vi stadig prøva å gå på vatnet. Jau jau.

Responses

  1. herlig!


Leave a Reply

Categories

