Posted by: maritarunde | September 14, 2010

Students at work

Jepps, då e eg rett og slett blitt registrert og innsjekka som student på Bethel! Kanon konge Jesus Kristus! Det e so bra!! Tenk at det går an å glede seg til å gjere lekse, og haha, faktisk så blir du utestengt frå skulen om du ikkje gjer leksene dine. Så omvendt frå kva eg er vant med, men ja, eg skal jammen ikkje slurve med leksene her! Så rett etter registreringa slo eg og 4 av familien min oss ned på Starbucks! Og ja, no har eg blitt Starbucks medlem også, 2 registreringskort på ein dag. Fantastisk.

Når vi satt inne på cafeen kom det ei dame rullande inn i rullestol, pluss at ho hadde nakkekrage. Dinna sjansen kunne vi ikkje la gå frå oss. Vi spurte om vi kunne be for ho, og det ville ho. Gud manifisterte sitt nærvær og dinna bestemordama kunne ikkje stoppe å le, det kunne forresten ikkje vi heller. Ho vart helbreda for smerte i nakken, og takka Gud. Hærligland. Dinna dama var ein velsignelse! I tillegg vart Alessandra, jente til venstre på bildet, helbreda for magesmerter og kvalme!!
Ditta her e så fantastisk!! Utropstegn kjem til å bli ein viktig del av blogginnlegga mine framover!!

Leave a Reply

Categories

