Posted by: maritarunde | September 16, 2010

Back to school

Hojhojhoj. Har jo heilt gløymt kordan det er å sitte stille mesteparten av dagen. Blir jo heilt utmatta av det – på ein god måte. Dei to siste dagane har skuledagen starta 12:45 og vart til 17:30, det er lange daga det. Undervisninga er ja, ka kan eg sei? Heilt fantastisk utrulig bra! Over ALL forventning. Bill Johnsen, Kris Vallotton og Mark har undervist – for nåken menn! Sjølv om eg har vist at dei er kloke blir visdom tatt til eit heilt nytt nivå, og tenk, det får eg ta del i. Eg føla meg utrulig priviligert og gler meg over å kunne bli gjennomsyra under deira ledelse og gjennom deira velsignelse kvar dag! Kjære Gud for nåken fantastiske ledera Du har reist opp!
No i begynnelsen tar det utrulig masse strategi til for å få alle leksene til å gå opp. Bøkene er utrulig bra, folka er utrulig bra, alt er utrulig bra, så det må litt omorganisering til for å få det heile til å gå opp. Har liksom lyst å gjære alt sammen på ein gong for ikkje å gå glipp av nåke, men det blir jo litt vanskelig engentlig. Så, derfor, siden eg har blitt A-menneske, er det utrulig godt å bruke tida på morgenen til lesing, dagen på skulen, så kvelden til å skvaldre og herje, før eg tar fatt på bøkene igjen rett før eg legge meg. Her e det soaking frå morgen til kveld. Kultursjokk på ein nydelig måte!
Morgenane og kveldane er ei god tid til å evakuera meg og min lekam ut av huset, sånn at eg får litt stilletid, temperaturen er varm, så det er digg å henge ute. Utenfor skulen er ein god plass å henge, både for å få ro til å lese, men og samtidig for å bli kjent med nye folk. Og ein av velsignelsane som følge med å gå på skulen er den nydelige frappuccinoen dei har i kaffibaren rett innforbi døra!
Her e meg og ei av romkameratane mine, Äna, frå das Deutcheland, på førsteskule dag. Gløymte å ta bilde av oss på trappa heime med skulesekken på ryggen!

Leave a Reply

Categories

