Posted by: maritarunde | September 22, 2010

Utflukten

I dag tok vi turen til Shasta Lake, ein innsjø ca 30 min frå her. Hærlig land og riketsrøst, sjølv om eg kan føle Gudsnærværet i folka eg bur med, har eg aldri følt meg så lite trygg når eg har sotte på med roomiane mine før. Hjelpe meg, dei kjøyre jammen værre enn meg! Synet av eksploderte dekk i vegkanten gjorde ikkje saken bedre heller. MEN, vi kom oss fram. Med oss på lasset hadde vi ei kasse med forsyninga, som vi kasta oss over med ein gong vi hadde parkert bilen, så var det tid for bading og soling. Huda krølla seg sammen til svømmehud etter 1 time i det klare vatnet, så vi for opp på land og hadde litt lovsang i vannkanten før vi for vidare heim igjen. Ein utrulig hærlig dag!

På kvelden stakk Gaute og Gabriel innom. Kaffi, sjokolade frå Sveits og snikk snakk på terassen er ikkje dumt.

Fra før eg kom hit har eg bedd om at Gud måtte eliminere insekta frå huset, det har funka veldig bra egenlig. Heilt til i går kveld. Eg har ikkje turt å brukt badet siden det, så eg bare tissa i innsjøen. Neida, vi har fleire toalett her! Ein møll eller nåke anna stort hårete-flygande-knase-dyr med mange bein, på størrelse med 1/7 dels chihuahua satt på toalettlokket! Eg kan ikkje finne det igjen no, og leve i håpet om at bønna er blitt besvart!
Dessuten er det blitt fortalt at det ikkje er fleire svarteenker i garasjen, dei blei drept for 1 år siden…Carmel fortalte også at det ikkje var så veldig vanlig at det var kveps som både stakk og åt litt av deg på samme tid. Og om vi såg dei kunne vi berre drepe dei med ein gaffel…!!! Veldig oppmuntrande, og kjekt og vite.
På toppen av heile innsekthysteriet må eg stolt fortelle at eg har drept eit insekt i dag! Med ei avis! Eg har fått meg ny hårspray med ein spray funksjon, så det ville blitt værre å drepe innsekt med den i forhold til hårspray på boks med trykk…Gleda meg til å drepe eit til!

Leave a Reply

Categories

