Posted by: maritarunde | September 26, 2010

Dagane før helga

Eg har funne ut ein ny ting om meg sjølv, som eg aldri hadde trudd; eg e redd for padde!! Fysj, eg meina det, eg e livredd. Her kjeme jentene inn med ei padde dei hadde plukka opp frå vegen, og skal bade den uten på verandaen, fysj. Eg blir kvalm når eg ser på bildet! Men så lenge den ete insekt og edderkoppa og andre dyr med meir enn 4 bein så e den ok.

Ellers går det masse i lesing her. Sååå masse bra bøke vi skal lese ditta året her, heilt fantastisk! No har vi nettopp begynt på 3 nye! Haha! Happy intercessor, the supernatrual way of Royalty and 30 days to understand the bible. Kanon mat for sjela! Eg e sulten og ete kvart ord, og det e godt. Wow, for ein lyrisk skrivar eg plutselig blei..Jaujau.. Studieplassen vår er blitt Starbucks, det er ingenting som er så hærlig som å slurpe i seg ein iskaffi, nyte sola og lese hærlige bøke. Livet er skjønt!!!

F.v: meg, Alessandra og Abbigale

Leave a Reply

Categories

