Posted by: maritarunde | September 28, 2010

WhiskeyTown Lake

Mandag og fridag. Du og du, dinna gangsperra i beina tar knekken på meg altså. Har vagga bortover vegen som ei gammal gås. Men eg overleve, har vore borti værre.
I dag tok vi oss ein tur til ein innsjå ca 40 minutt herfrå; WhiskeyTown Lake

Ein hærlig solskinnsdag som egentlig var alt for varm, så då var det deilig å plaske i vatnet med fiskane som var ca 40 cm store og ikkje så veldig redde oss, og endene som eg faktisk klarte å temme, iallefall ei lita stund, så stakk dei av når maten var vekke!! …eller egentlig når eg prøvde å svømme etter dei. Eg ville jo bare leike med dei!!!

Ellers så har eg no sett bjørnebæsj i dag. Den såg ganske ny ut, hadde litt lyst å stikke fingeren nedi for å kjenne om den fortsatt var varm, men eg fekk ikkje lov med jentene eg reiste med. Då fekk eg enda meir lyst, så da gjorde eg det. Den var kald ytterst og lunka i midten.

Nei, du, hallo, eg bare tulla. Ingen finger ned i bæsjen!

Responses

  1. Haha, you make me laugh 🙂

  2. :O naj! tenk om du ser en bjørn eller alligator eller ka no enn rare dyr som e i california, og…(grøsse..)


Leave a Reply

Categories

