Posted by: maritarunde | October 1, 2010

Retreat til Chico

Då har vi hatt 2 fantastiske daga på ein YWAM base på ein plass som heite Chico, ca 1 time og litt til frå Redding. Har gått og gleda meg lenge til dinna turen her, og det kan ikkje bli nåke anna enn super good når ein reise sammen med ein drøss med fantastiske menneske.
Det var utrulig hærlig å ha 2 daga til å bli kjent med folka ein går på skule med. Og du og du kor mange gonga eg har sagt “I love my revivalgroup, and this place. God is so good”.
Vi hadde ein del aktiviteta og fant på masse sprell sammen. I like it!

På turen til Chico skifta landskapet seg til eit nærmare ørkenlandskap, før det plutselig var ein frodig plass med mange drue-tre. Nydelig. Lufta var varm og tørr, og du måtte fort evakuere til skyggen for å ikkje dampe ut all væska i kroppen. For ein intens varme – men på samme måte så er det utrulig hærlig. Vi stakk ein gjeng opp til ein liten kulp der vi fekk avkjøt oss i det hærlige vatnet. Og du, det var rompetroll som var på størrelse med rotte der, seriøst, heilt sant! Dei var super digre, hadde blitt mett om eg åt den.

Hotellet som vi sov på var utrulig flott. Eg delte rom med 2 andre, pluss at det var 2 andre som også hadde dør inn til badet vårt. Haha, det interessante var at det ikkje var dusj på badet, kun eit badekar med ei kran. Hadde ikkje så veldig veldig lyst å bade i badekaret, så eg forsøkte å skvette vatn på meg sjølv i mellom latterkrampene der eg satt å knelte framfor krana. Komiskt. Og maten, halleluja, Gud velsigne kokken, for maten var drita god! Nydelig.

Møta var prega av ein hunger etter meir! Og det fekk vi. Gud e så god! Eg nyte kvart sekund, og e utrulig begeistra for alt! Jepps, eg e høg!! Eg lika det!!

Responses

  1. har han på seg mamma sine solbrilller? ;O
    ka han vedsideenav deg heite? han såg kul ut 8)


Leave a Reply

Categories