Posted by: maritarunde | October 13, 2010

Profeter dagen!

No har vi nettopp blitt ferdig med “Basic training for the prophetic minestry”. Herligland for ei bra bok!! Ein av tinga vi lærte var at vi kan profetere over kordan dagen skal bli, at vi skal gå i tru og vente på at det skal skje! Eg prøvde i dag, sat å deklarerte at dinna dagen skulle berre toppe heile greia, pluss at eg la inn nåken heilt konkrete ting eg ønskte Gud skulle åpenbare for meg, eller la skje. Mens eg ba ditta her, kom det ei kvit fjer flaksande frå ingenstads og landa ned i kaffien min! Jepps, eg e sikker på at det ikkje var frå ein fugl som hadde ramla ned i airconditionen – den var av. Vindua var igjen, og ingen andre var inne i rommet. Heilt heilt utrulig! Og du, dinna dagen her har berre vore heilt over all forventing!
Etter ein time med lovsang, skulle Bill tale, men han følte han ville legge henda på alle studentane, SÅ alle studentane stilte seg opp på rad og rekke i heile salen, og inturns (3.åringa) og Bill gjekk rundt og la hendene på alle. Hærligland og riketsrøst! Eg har aldri vore så shabba før!! Resten av dagen har berre vore nydelig god.
Meg og Agnese vart invitert på middag til tre kara vi har blitt kjent med her i revivalgruppa (menigheta i menigheta), skikkelig sunn amerikansk middag! Dessuten vart vi invitert med på hyttetur i måra! Så då stikke vi 12 revivalists på tur. Off, dei norske orda dette ut…klara ikkje finne nåken som beskrive ka eg meina når klokka har bikka 01:17 her borte…Du, deklarer kor bra dagen din skal bli. Gå i tru, tru at du har og skal få det – og sjå kordan det blir!! Comeon, give it a try! Gud elska at vi testa ut gåvene vi har fått!

Leave a Reply

Categories

