Posted by: maritarunde | December 9, 2010

Somethings are changing

Førjulstid. Tida før jul. Første gong i USA når det er jul. Eg savna familien. Off, det dummaste ein kan gjere er jo å kikke på bilder frå familie og venna, for det hjelpe igrunn ikkje i det heile tatt, da se du bare kor nydelige dei e, og alt du har lyst til er å klemme dei.
Måtte døyve nåke av sorgen med å gå inn på dagbladet sine nettsider for å lese litt norske greier. Så ser eg nåke som får meg til å miste litt av julegleden:
“The cakes are changing” står det under bildet. Og eg tenke; ja jammen om dei gjer, for dissa her ser ut som heste-bæsj med larva på. Fysj.

Her i Redding har vi hatt ein del førjuls feiringa allerede; kledd meg ut som juletre, juletre pynting på eit ekte juletre her i stua, pepperkake baking, grøt med mandel i, gløgg og meir pepperkake, marsipan, mandarine, glitter i tak og overalt, og for ikkje å snakke om at vi bur i eit nabolag som er opphavet til den globale oppvarminga. Vi snakka lys over ALT. Og i tillegg til det så er det alle slags figura dei har satt ut i hagen. Jesusbarnet og Donald Duck om kvarandre. Jau jau. God førjulstid alle sammen!

Leave a Reply

Categories

