Posted by: maritarunde | December 15, 2010

Mama, I’m home – SURPRISE!!


15.desember i Norge. Minus tre grade ute, og 24 grade inne på bussen. Har nettopp begynt å kjøyre frå Bergen, der eg måtte tilbringe natta siden eg ikkje rakk bussen i går. Tonje var så snill å la meg få bu på Brun-Hotellet for natta, og du og du for ei fantastisk natt eg har hatt. La meg kl 1800 og sov fram til kl 0700 – nydelig. Og du og du for ein nydelig frukost eg åt: skive med brunost og eit glas med melk! Halleluja! For ein bra start på Noregs oppholdet. Fjord og fjell og vakre folk, kalde folk, men vakre folk. Eg elska det. Den friske lufta her er nåke som eg kjenne eg har savna, og når lufta er frisk i Bergen, så må det jo berre være eit stort sakn som no er blitt fylt ☺ No gleda eg meg heilt vilt til å overraske folka heime, berre 4 og ein halv time til eg er der! Hurra!
…jaja det tok jo ikkje berre 4 og ein halv time likevel. For siden eg har hatt uflaks med buss dinna turen her, så vart vi sjølvsagt forsinka på den bussen som skulle korrespondere frå Førde til Innvik. SÅ da fekk eg meg 4 tima med venting i Førde. Det var faktisk utrulig kjekt det, for der møtte eg på ei som eg gjekk på skule med på grunnkurs. Vi for på kafe og skvaldra, tida gjekk så alt for fort. Faktisk så var det berre velstand at bussen vart forsinka. No kjem eg heim når det er mørkt ute, så da får eg overraska enda meir trur eg ☺

The 15th of December, in Norway. It is minus 3 celcius outside, and 24 celcius innside the Bus. The journey from Bergen towards Innvik , my parents place, have just started. I had to spend the night in Bergen since I didn’t catch the bus yesterday. Tonje opened her home for me, and man, how great I sleept this night. I went to bed 6pm and slept to 7 am – wonderful. How great the start of the day was this morning, I ate the traditional brown cheese and drank a large glass of milk. Hallelujah! Did I mention the bread without tons of sugar? I now realize how much I have missed Norway, the fresh air, the freaking cold good air, all the Norwegian people and their way of being, and yes, all the snow! It’s so dang beautiful here! And the mountains, oh, the mountains – I LOVE IT! The driver of the buss just opened the door, yes – the air – the fresh air! Glorious day! I love NORWAY!
Now I’m really looking forward to surprise my parents and my friends. I’m home in about 4 and a half hour. Sweet.

Leave a Reply

Categories

