Posted by: maritarunde | January 24, 2011

Tørr vin?

Kvelden før dagen, då eg reise til Norge. KJenne eg e skikkelig klar for å fyke til Stavanger for å besøke godt folket, og ha heile 9 daga sammen med dei! Nydelig! Siden reisefeberen tok meg, vart eg så hallisuniert at eg åpna den 200 grams fruktnøtta som eg hadde lova vekk til nåken andre, i rein desperasjon. Ja, eg e blitt spinn hakkande galen. Eg lika nemmlig ikkje rosine. Men rosinene skal ikkje få sette eit hinder for meg for å få i meg mi hærlige dose med norsk kvalitets sjokolade. Seriøst, har du smakt amerikansk sjokolade? Det e faktisk verre enn ka du forestille deg. Eg, som MÅ ha sjokolade, klara ikkje eingong ein liten konfektbit…men men, kanskje like greit å ikkje ha fri tilgang på norsk sjokolade…Det som er bra er at den sveitsiske sjokoladen fungera greit som ein reserve. Toblerone går på høgkant ned..neida, eg tygge den faktisk.
Uansett, fruktnøtt, har funne ut at det ikkje er så dumt som eg skal ha det til. Det som er fordelen er at du bruka sjuktlang tid på å ete opp heile sjokoladen (må ete heile), siden du må smelte den på tunga for ikkje å punktere, eller lage hull på rosinene! Etter å ha ete heile plata med sjokolade hadde eg samla 1/3 kvitvinsglas med rosine. Så vin er jo laga av drue..så. e det då ditta her dei meina med ein tørr vin?

The evening before the day, the day when I’m going back to Norway for a couple of days. I’m totally ready to visit the awesome people, and my church – ah, my church and all the youths! Im so excited! Going back to preach at a youth conference, called “Impuls”. Sweet.
Even though I don’t like raisins, I had to open the last bar of Norwegian chocolate. Seriously, the Americans are so gifted in many things, and their technology is amazing. But I think its strange that they can make atomic bombs, but not good chocolate!! Well, back to the Norwegian chocolate…It’s unusual to use such a long time to eat a chocolate. I had to be super careful so the raisins didn’t do any damage in my mouth. After 200 grams of chocolate in one evening, I had collected almost half a white wine glass of raisins…so, is this what they call a dry wine?

Responses

  1. hahaha, var det ikkje du som likte rosiner så godt da? 😛
    du åt jo opp en heil pakke med rosiner her heime :O
    sweet ;*


Leave a Reply

Categories

