Posted by: maritarunde | February 14, 2011

Valentines

Våkna tidlig og satte med på kjøkkenet for å gjere lekser. Carmel, ei av dei eg bur med joina meg. Plutselig begynne hunden å bjeffe, det gjer den alltid når vi får besøk. Men vi kunne ikkje sjå nåken utenfor og kommanderte hunden Kjærsti til å være stille. “Hunden er paranoid, det har klikka for ho. Det er sikkert bare ein engel ho ser…” Men så, så plutselig ser vi ein ballong blåse bort til vinduet. Carmel springe til døra og åpna, der seg er ei venninne av meg som får lettare panikk når ho ser meg, så forsvinne ho bare uten å seie “hei”. Jaja, tenkte eg, ho var sikkert ikkje så gira på å prate med meg.
Carmel kjeme inn med ein hjerteforma rød gassballong, ei rose, og ein boks med sjokolade i ein hjerteboks. Den heldige mottakaren; meg!! Hærligland! Eg, eg Marita Runde har fått valentines gave!
Eg las kortet: “I had a word from God that we were supposed to get married!!! I’ve prayed over this and I really feel Gods peace. Looking forward to spending ETERNITY with you 😀 Jippi, praise the LORD!!! (ps: If in doubt, remember its Gods will…) – ingen navn-

Eg fant snart ut kven det var, ein kamerat av meg. Utrulig artig. Og om dokke skulle være i tvil, så var det heile ein spøk 🙂
Stakk ned til Linn og Ingvild og åt ein hærlig lunsj sammen med dei, sammenfletta av hærlege samtala om framtidige ektemenn og deklarasjona for resten av året! For nåken venna eg har! Nydeligt.

Leave a Reply

Categories

