Posted by: maritarunde | March 9, 2011

OutReach

2 vaksine. 1 pillekur, og pågåande medisinering med knæsj rosa malaria tabletta. Jess, eg skal på tur til mellom Amerika, til Nicaragua og Honduras for å tjene folket som bur på dei store søppel fyllingane der, og i tillegg skal vi til ein liten landsby der nokre spedalske bur.
For ein fantastisk tur det skal bli på alle måta. Eg gleda meg til å sjå menneske som får vitne og ta i mot Guds kjærleik, og blir total forandra. Forventningane er langt over topp-nivå om det går ann å måle dei på ein skala i det heile tatt, og eg veit at dei kjem til å bli innfridd. Gud kjem ikkje til å skuffe. Hahaha. Gud e i godt humør 🙂
Bli gjerne med å be for meg når eg e på tur frå 13.mars til 24.mars.

Takk takk

Leave a Reply

Categories

