Posted by: maritarunde | March 13, 2011

Rampejenta

“Eg får alltid skylda”…Heilt siden eg var lita har eg alltid fått skylda, det er vel egentlig ikkje så veldig rart siden det alltid var eg som forårsaka dei fleste “tinga” som skjedde rundt om kring når eg tilfeldigvis var i nærheten.
Og no har det skjedd igjen. Eg e inne i ein sesong der eg alltid får skylda. Og det er vel heller ikkje så veldig rart siden det som oftast er meg som forårsaka det no også.
Klara liksom ikkje heilt å slutte…eg er som ein pyroman, bare det at eg ikkje sette fyr på ting, eg berre bølla litt med folk.
Det som er så kjekt med å møte nye folk er at ingen veit om bølle-fortida di, sånn at du kan ta alle “prankane” om igjen, eller berre rett og slett ta det til eit nytt nivå…som kanskje er litt mi greie. Aj-aj-aj.

Det begynte heilt uskyldigt i år med å feste klesklype på nåken venna sine plagg. Så gjekk det over til å knytte alle skoa sammen.
Victor og Marita: Eg kasta mel på han. Han klinte pizzasaus i ansiktet mitt. Nåken daga etterpå fekk han ein lapp med “please poke me” på ryggen, etterfulgt av at 300 av vennane mine skreiv masse random greier på facebook sida hans – masse notifications… Hevnen: ennå ikkje komt.
Gutta og meg: kopierte nøkkelen deira – monterte ein høgfrekvent pipelyd på kjøkkenet deira. Peip på heilt random tide, umulig å finne. Plasserte 1000 glass med vatn rundt om kring i leiligheita deira, for ein jobb!! Penn som gjer ei lita dose med strøm når du skur den på, og det samme med ei stifte maskin. No skal det nevnast at eg ikkje sto i spissen for nåken av dei nevnte…
Jentene: ingenting
Jentene og meg: Eg har på ein måte spelt litt på lag i begge leirane og kjenne at det har vore bra, men eg frykta slagkrafta på hevnen. Men no har eg tatt eit standpunkt å være med på jentene sitt lag. Vi snurra inn eine fyren sin bil med 20 dorulla. Så planta vi tørrfisk på mange plassa i leiligheita deira. Du kan tru det lukta. Eg veit faktisk ikkje ka som lukta værst, fisken eller samvittigheita mi, for det var litt drøyt. Hevna: ikkje komt endå. Eg frykta det værste.

No er det våpenkvile i 11 daga…eg stikke på misjonstur. Lite veit teamet mitt om kva idea eg har fått i løpet av ditta året her, akkurat som å få heilt blanke ark.. mohahaha MOHAHAHA

Eg er avhenging av bølling….og eg er offisielt blitt paranoid!!!!!!!!!

Responses

  1. Marita, du er virkelig glad i å fløtre! >;D ❤
    men jeg tror ikke det ligger i slekta :S
    hehe ;P

  2. hei, du?
    kan ikkje du ta åsså legge ut noen bilder av da du var i SørAmerika? 😀 hihi<3


Leave a Reply

Categories

